۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 70871

قدس آنلاین – رها واعظی: در اینجا، خودروهایی را معرفی می کنیم که مخصوص آقایان است، البته این خودروها چیزی نیست که ممکن است آقایان نیاز داشته باشند، بلکه خودرویی است که برای مردان مناسب است.

10 خودروی برتر مردانه در دنیا کدام است؟ + عکس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ممکن است بعضی از خودروهای معرفی شده، ماشین های حساس و آسیب پذیری باشند، اما در هرحال، رایج، شیک و مناسب هستند.

1- شورلت Corvette


با اینکه زنان زیادی وجود دارند که صاحب این خودرو هستند، اما Vette همواره یک ماشین مردانه بوده و خواهد بود.این خودرو نمادی از میانسالی مردان می باشد و بدنه گسترده و رو به بالای آن به علاوه ی موتور V8 نصب شده بر آن، جلوه ای مردانه به این خودرو داده است. این خودرو ظاهری بسیار جدی و سخت دارد و به گفته ی صاحبانش، خاری در چشم صاحبان پورشه است.

2- کرایسلر Sebring صندوقدار


آقایان، مزه ی مبلمان این اتومبیل را نچشیده اند، همچنین فناوری درخشان آن را؛ به عنوان یک واگن چرخدار با میز قهوه! مجموعه ی Sebring به صورت یکجا، همانند یک زمین بولینگ؛ که هنوز درآن بازی نشده، منظم است و شاید به همین خاطر، زنان علاقه ای به این خودرو ندارند. اما به هر حال این نوع خودرو دارای بهترین دکوری است که مورد پسند یک مرد واقع می شود. این خودرو برای رانندگی زیاد جذاب نیست، اما برای نشستن بسیار فریبنده است. 

3- دوج Magnum
 

تجربه نشان می دهد که ماشین های استیشن بیش تر کمک دست مادران خانواده است، اما این خودرو ثابت می کند که گاهی ماشین های استیشن می تواند بیش از حد مردانه باشد. استفاده از قدرت اولیه موتور این خودرو درحد 190 اسب بخار می باشد، وقتی با قدرت میانه موتور در حال حرکت باشید؛ قدرت خودرو شما معادل 340 اسب بخار بوده و وقتی با تمام قدرت موتور می رانید، خودروی شما 425 اسب بخار را تجربه می کند، موتور این خودرو V8 می باشد و چرخ های بزرگ و بی نقصی اتومبیل را احاطه کرده است. البته هر بار که با آن رانندگی کنید، این احساس را دارید که جفتی ندارد.

4- دوج Viper


این خودرو نیز مانند هم خانواده ی قبلی خود، بسیار پرقدرت و مردانه است. مدل آینده آن برای سال 2013 موتور V10 دارد و دارای 400 اسب بخار است.

5- هندا Accord


کلیشه ای وجود دارد که می گوید: «مردان در مورد ماشین ها همه چیز را می دانند.»، اما واقعیت این است که هنوز همه ی مردان نمی توانند به طور کامل از خودروهای خانواده ی هندا در دنیا سر در آورند. البته این احمقانه است که به دنبال خودرویی بود که سریع تر می رود، بلکه عاقلانه این است که به دنبال خودرویی امن تر برای خود و خانواده تان باشید. این خودرو V6 بوده و داخلش تمام چرم است، همچنین خیلی کم به تعمیرگاه نیاز دارد و شما را از رفتن های مداوم به تعمیرگاه آسوده می کند و همسر شما هیچ گاه این راز را درک نخواهد کرد که؛ «شما و مکانیکتان هرگز حرف یکدیگر را نمی فهمید!»

6- هندا S2000


این خودرو یکی از بهتزین خودروهای موجود در بازار است که با مزدا رقابت می کند، البته به شرطی که راننده ی آن واقعا راننده باشد. تنها ایراد آن دارا بودن 166 اسب بخار است، با وجود اینکه این خودرو قابلیت داشتن 237 اسب بخار را در خود دارد.

7- اینفینیتی G35


خودروهای سواری لوکس و ورزشی بسیاری در بازار وجود دارند، اما این نوع خودرو با 306 اسب بخار و ظرافت هوشمندانه ای که در طراحی اش به کار رفته، بیش تر به جت - ماشینی شبیه است که از چشم چراغ های راهنمایی، مخفی می ماند. البته ممکن است فکر کنید که طرح دیسک های عقب این خودرو، جای صندلی های پشتی و صندوق عقب را کم کرده، اما به شما این نوید را می دهیم که این نوع اینفینیتی، یک ماشین مناسب برای خانواده ها است.

8- لکسوس LS 460


این خودرو برای آقایان به مانند ویترینی از همه ی نمونه های لکسوس است که ابزارهایی مانند سیستم کنترل رادار، سیستم تشخیص فاصله از خودروی مقابل، روشن شدن ماشین با فشردن یک دکمه و در آینده ای نزدیک قابلیت پارک کزدن خودکار را دارا می باشد. صندلی های عقب این خودرو دارای سیستم کامل ماساژ الکترونیکی می باشد و مجهز به دو نمایشگر ویدیویی است، همچنین فاصله دو محور جلو و عقب اتومبیل به درخواست و تشخیص شما، قابل تغییر می باشد. گذاشتن یک فیلم در سیستم ویدیویی آن و داشتن یک ظرف چیپس، خودرو را به نشیمنگاهی برای استراحت تبدیل می کند.

9- نیسان 350Z


این خودرو سریع و شیک می باشد، تا حد امکان ضد ضربه و محکم است، سطح بیرونی زرق و برق دار آن، جهت جذب کسب و کار بسیار موثر است و داشتن آن در میان مردان، سایرین را به احترام وا می دارد.

10- فولکس واگن GTI


به جرات می توان گفت؛ تعداد زنان و مردانی که برای رانندگی با این خودرو علاقه مند هستند، با هم برابر است. اما آن چه که این اتومبیل را مردانه جلوه می دهد، ظاهر غیر کشیده و قوی و معقول آن می باشد، ضمنا نمونه ی چهار در این خودرو برای مردی که صاحب یک خانواده خوشبخت باشد، بسیار مناسب و جذاب است.

 

*تازه های دانش و فناوری را در سرویس دانش و فناوری قدس انلاین ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    8 5
    خداييش پيکان از همه اينا مردانه تر نيست؟انصاف داشته باشيد پيکانو که از اول خلقت تا الان رفيق گرمابه وگلستان ايرانيا بوده و هنوزم دلمون نمياد بزاريمش کنارو هي موتورشو ازاين بدنه به اون بدنه انتقال ميديم و ماشين جديد مي سازيمو فراموش کرديد!نامردا؟